2007-05-14

Har ni fest eller?

Oj vilken trevlig tillställning jag var på i lördags. Det var en riktig höjdarkväll, längtar redan till nästa år! ;-)
Allt flöt på och det var jättekul att träffa nya människor, en del kände jag igen bara sådär "ja det är han som jobbar på färgaffären" eller "just det, hon var ihop med X förut ja"...

Men det blev en lååång kväll. 16.30 var jag hos Tina och förberedde lite, stöp i säng runt 03.00. Mycket alkohol blev det och i en salig blandning. Det kändes igår kan jag lova, huvudet var för litet för hjärnan kändes det som. Jag sov över hos mamma som ändå var bortrest och körde inte hem förrän vid 14.30 igår eftermiddag. Satt och kollade på reprisen av Melodifestivalen. Ja vad ska man säga om det då? Ukraina på andra plats, som var sååå dåliga!

Jag gillade Bulgarien! Tyckte om trummorna och tjejen sjöng på ett annorlunda och häftigt sätt. Finland var också bra.

Idag: en jobbig dag när det gäller att inte hinna med. Inbokade samtal med elever+lärare, har varit till två klasser och dessutom letat febrilt efter elever som inte lämnat in papper i tid. Hann inte äta lunch, men en banan och två äpplen gjorde susen.

Var till optikern efter jobbet, det är dags att skaffa månadslinser igen. Har ett par kvar. Kör ju med dagslinser också, men de är bra att ha under vinterhalvåret då jag sällan/aldrig använder linser. Blev även sååå sugen på att beställa ett par solglasögon med styrka. Det vore häftigt och kul att ha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ..jaa det var verkligen en höjdarkväll! vi måste ha blivit bjuden på samma mat?! jag var också jättekonstig i huvet dagen efter.. du vet.. huvudvärk och illa till mods i kroppen liksom ;-)
*lol* Hoppas vi får besöka varandra nästa år! tjingeling natti natti ...KRAAM Renée

Anonym sa...

Solglasögon med styrka är sweet, jag kan inte leva utan dem. För ett tag sedan bröt jag sönder dem... trodde 3000 pix var åt skogen, men det gick att laga!

Anonym sa...

Det är inte skönt när skallen känns för trångt för innehållet. Det var länge sedan jag var riktigt bedrövligt bakis. Kan ju inte påstå att jag saknar det dock, hehe. Jag vet inte ens när jag var på en riktig fest senast. I för sig är det ju alltid fest när jag träffar MW, fast inte den sortens fest...snarare så är livet en fest, just då :) Tack för gratulationen :) Kram