2007-05-02

Pest

Idag blev det en riktig jäkla skitdag! Dubbla budskap... oj vad jag har svårt för sånt. Det handlar om jobbet. Om jag i onsdags får ett jättepositivt besked och idag ett besked precis tvärt emot... då blir det konstigt... Men jag ska ta reda på mina rättigheter, fattas bara!

Fick paket från Adlibris i fredags och OJ vad jag längtar efter att få börja med Camilla Läckbergs nya bok. Men jag ska nog spara på den lite, har lånat några böcker som jag ska ta före... För närvarande håller jag på med en bok av Nora Roberts som är bra, mördande hetta... rekommenderas!

Lämnade idag in bilen för lagning sedan jag blev påbackad av sopbilen. Det tar ca 1 vecka drygt innan jag får den, så nu åker jag hoj. En hoj på verkstad också bilen dessutom. Tur att jag har två hojar! ;-)

Tränade på Pace efter jobbet idag, avreagerade mig lite och det kändes väl att jag inte varit där på 3 veckor. Nu jädrar ska jag igång igen! Frågade Tony på gymet idag när mitt kort går ut (i slutet av maj trodde jag). Eeeeh, det gick ut 27 april! Oj... det var bara att slå till och förlänga ett år då, artonhundra spänn åt fanders.

Inga kommentarer: