2009-06-17

Besök i kyrkan

Idag har jag varit riktigt "kyrklig". Först var det begravning för mormors systers man P, han var 84 år när han stilla somnade in. Det var en fin stund i kyrkan och fika efteråt på Församlingsgården. Det gick riktigt bra. Vi är inte så många kvar i släkten på den sidan. Förutom jag, brorsan, mamma och morbror så är det mammas kusin Björn med fru och tre pojkar. Väldigt fina människor, dem måste jag hälsa på lite oftare!
Sen var jag på mc-gudstjänst i Mo kyrka nu ikväll. Vi var åtta pers som åkte från Ljusdal. Mycket folk i kyrkan, 76 knuttar hade hittat dit. En rolig och annorlunda idé. Vi samlade även in över 3.000 kr till SMCs skadefond.

Jag får ro i själ och hjärta när jag är i kyrkan på nåt sätt... tycker mycket om att vara där...

Midsommarhelgen tillbringas på hemlig ort. Jag åker söderut i morgon bitti kan jag säga. Rapport kommer eventuellt EFTER helgen. hi hi...

Inga kommentarer: