2009-06-12

läget

sitter och väntar på att få åka på skolavslutning i järvsö. igår kväll var jag på vintergatans avslutning i folkparken. oj vad duktiga de var. eleverna uppträdde med olika låtar och spelade och sjöng. en tjej rockade röven av de andra måste jag säga. det var låten - breaking the law - och hon sjöng och spelade gitarr, och som hon spelade... oj oj oj. hur bra som helst

tangentbordet är fortfarande helt kajko. måste nog köpa ett nytt tror jag. irriterande är ordet - när man inte kan göra utropstecken mm
fick bra tips av catja hur man kunde använda ascii-tecken, men tyvärr funkar inte alt-knappen heller - morr morr morr

foten då - ja det är oförändrat. inga problem att leva mitt vanliga liv, jag snubblar inte släpar inte foten direkt, men som sagt, jag kan inte vinkla den uppåt. om jag inte blev bättre på en vecka så skulle jag höra av mig sa sjukgymnasten, för då skulle han skicka remiss till nervutredning i gävle.

vädret är under all kritik måste jag säga. det är mulet och regnar emellanåt. stackars eleverna som får en sån trist skolavslutning. igår så stod flickorna och huttrade i korta fina klänningar och bara ben.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hoppas din fot snart blir bättre! Och tangentbordet. Kram.

Sofia sa...

Wow, kilona bara rasar av dig! :)