2009-06-14

söndag...

jag skrev nyss ett långt inlägg som bara försvann. morr... så här kommer en förkortad variant...

skolavslutning i fredags, så fint så fint. många tårar och jag fick även en blomma av en av eleverna, blev såklart jätteglad över det... de sjöng och spelade fint i kyrkan och efteråt åkte de lövad vagn genom järvsö. misan och jag gjorde sällskap och även nils 8 år var med, han tyckte dock att det var lite långtråkigt att sitta stilla så länge hi hi

igår dök tomas upp här, det var nämligen cruising i ljusdal. vi åkte ut och kollade på bilar och folk. massor av människor var ute. tyvärr blev det bråk utanför resecentrum mellan ungdomar och polis, trist när det är ett familjeevenemang. vi åkte hemåt och satt och gaggade och spelade kort till framåt halv tre tror jag. idag åkte tomas hemåt mot gävle och jag följde med till bollnäs där vi kikade lite på rusta m.m och sedan tog jag tåget hemåt.

jäkla tangentbord, nu har det fått ännu mer frispel. skriver måååååååååånga bokstäver på rad utan att jag vill det. raderar och raderar.... suck

träffade ungarna idag också. gustav har börjat återfå sin rätta hårfärg. han är så fin på sommaren då håret bleks av solen... elin har varit här ikväll. vi har byggt pärlplatta och tittat på narnia

motorcykeln jag skulle testköra i tisdags blev ju inte av pga min jäkla fot. nu har hojen åkt vidare i sverige, så den måste jag åka någon annanstans för att prova tyvärr...

ja åter till foten, dropp-fot kallas det visst, min åkomma. men det är i alla fall lite bättre nu, så jag har förhoppningar om att det blir hojåkning i midsommar... har absolut inget inplanerat annars i midsommar... någon som vill hitta på nåt kanske?

ja ja ja, jag ska fixa ett nytt tangentbord, ska bara.... eller så ska jag prova att ominstallera det, det kanske funkar... ja ja det lär väl märkas...

1 kommentar:

Madde S sa...

Vi skulle verkligen behöva en till helg framöver, man är ju fasiken mer stressad nu än innan man åkte :-)
Usch, vad jobbigt med foten, har heller aldrig hört ordet dropp-fot,märkligt.
Håller tummarna på att foten snart blir helt bra!
Kram