2007-06-18

070618

I helgen blev det hojåkning igen. I lördags var vi på Ingalunda Gård och fikade, gott som vanligt. Jag såg en litografi som jag skulle kunna tänka mig i mitt vardagsrum, bredvid tavlan som jag redan har.

Var på pappas grav och planterade och gjorde fint. Fattar inte att det är över sex år sedan han dog. Tänker på honom ofta och det är så mycket jag skulle velat dela med honom. Han skulle ha älskat att vara med på våra organiserade hojturer och åkt i täten på sin stora Harley!

Lördag kväll var det cruising i Ljusdal. Tomas kom från Gävle och vi var ut och kikade lite. Mycket folk som vanligt och både fula och fina bilar. Stod dumt till så jag kunde inte ta några bra bilder tyvärr.

Igår var det planerad hojtur Söderhamn-Ljusne och vidare, Tomas visade oss vägar vi aldrig har åkt och finns det något härligare än att hitta en fin mc-väg, dvs kurvig och fin när solen skiner?!?

Idag har jag ont i ändan av allt hojåkade på sistone. Tog bilen till jobbet idag ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingalunda är verkligen trevligt!