2007-06-29

Lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Det var nog inget särskilt vad jag kan minnas...

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Drygt 400 kr

3. Vilket ord rimmar på “test”?
Fest

4. Favoritplanet?
Jorden

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Anki Pålsson

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Vet inte hur jag ska beskriva den, nån som är standard i min Ericsson

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Randig tröja

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Ja det händer

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Är barfota

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Sovrum=mörkt, övriga rum=ljusa

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Det är midnatt ganska exakt just nu, så jag säger väl "surfade runt hos dagboksfavoriter"

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Va, när hände det? (från Annika)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Ingen aning, typ 35 mil bort ;-)

14. Vilket uttryck använder du mest?
Har aldrig räknat

15. Till vem sa du “jag älskar dig” senast?
Idag till Gustav och Elin

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
En Berner Sennen hos morbror Jörgen idag

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga droger alls

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Några svartvita som togs för typ 4 år sen och de lär väl aldrig bli framkallade!

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Runt 35 tror jag

20. Din värsta fiende?
Motivationen

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Grön med mönster hittad på nätet...

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Hej då (till Misan när hon får hem)

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar såklart!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Näe

25. Senaste låten du lyssnade på?
Loreena McKennit, vet ej vad låten heter

3 kommentarer:

Pingolina sa...

Den lånar jag med mej tror jag...

Fortsatt trevlig helg!

Anonym sa...

Hej tjejen! Vad har hänt med din hemsida? Nåt tillfälligt fel bara hoppas jag. Kram.

Anonym sa...

Kul att läsa :) Kram