2007-06-06

Trött i luvan...

...var jag idag. Efter en jättetrevlig tjejkväll igår med tre goda vänner. Vi åt gott och drack vin, surrade, drack mera vin och vips så hade jag druckit MYCKET vin. Var lite sådär smålullig när jag kom hem, sent blev det också men det gör ju inget. Det är ju svenska flaggans dag idag, dvs en ledig dag för mig.

Jag tog det väldigt lugnt på förmiddagen, ja ärligt talat så kröp jag inte upp ur sängen förrän vid 10 och det var riktigt skönt. Men tyvärr så är det som en bastu i mitt sovrum på morronen när solen ligger på. Usch, air condition önskas tack!

Sen har det varit lite styrelsemöte och kvällsträff och annat trevligt med mc-anknytning då förstås. Härligt väder och trevligt folk och ja helt enkelt en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt med en vinkväll i glada vänners lag...

Ha en supertrevlig sommar!