2007-06-15

Lista igen...

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nej..

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Det vet jag inte... men minns hur de smakade

4. Vad åt du senast?
Kolapaj

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej

7. Är du polare med grannarna?
Nää, har inte några grannar som bor sådär jättenära förutom sommarstugegrannarna bredvid. De hejar knappt.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige bara

10. Senaste piercingen?
Har aldrig gjort någon piercing förutom hål i öronen och ja just ja, hål i näsan när jag var 15 men det är historia nu

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Kom precis hem från en tjejmiddag och då skjutsade Ann-Louise hem mig

12. Gay?
Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja men det var längesen tack och lov

14. Har du äggat någon?
Vad är det?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, men med engångstallrikar fastsatta med häftpistol!

16 finns inte.
wow!

17. Har du varit på stranden?
Ja, men längesen var det

18. Har du haft en stalker?
Nää

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Anders Arvidsson hette en och före det hade vi alltid vår klasföreståndare i musik

20. Hur bra är din syn?
Ganska dålig

21. Har du varit på ett party?
Jaa!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, hellre med delfiner i så fall

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Synd för dig.. han är nämligen upptagen

24. Har du varit utomlands?
Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på ett bröllop, så det får väl bli det då

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Om det skulle hänt när jag gick i skolan så hade det nog blivit arga ja...

28. Var är dina syskon just nu?
Är ganska säker på att min bror jobbar nattskift

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte

30. Vem ringde dig senast?
Misan

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Ledig idag så jag låg och läste till klockan 9!

32. Vad ska du göra i helgen?
Tjejmiddag idag fredag, i morgon ska jag åka på hojtur på dagen till Ingalunda Gård, sedan är det cruising i Ljusdal och jag ska väl kolla in det...

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Bra väder å skapligt på banan... jag blir aldrig nån banräv men jag bråkade till mig att dagen ska räknas som Folksamgrundande.

34. När var du riktigt sjuk senast?
Öroninflammation för en månad sedan ca...

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Har nog aldrig tagit på nån kändis vad jag vet

36. Vad finns i din bakficka?
Tomt

37. Har du färglinser?
Har precis beställt blåa och gröna

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Trycker på snoozeknappen!

40. Vad ska du göra efter det här?
Gå och sova

Inga kommentarer: