2007-07-14

Helgen

Igår: god middag på restaurang GKs med två goda vänner. Drack två öl och sen dök lillebror + kompis upp så jag blev kvar längre än tänkt. Uffe och jag har inte umgåtts ett skit bara vi två på hur länge som helst, det var trevligt även om omständigheterna hade kunnat vara bättre.


Idag: Hälsingland Runt. Vi blev ca 20 hojar som drog iväg mot Hudiksvall där starten gick. Skulle tro att det var ett 300-tal hojar som deltog i år. Det var verkligen varmt idag. Jag åkte Harley idag och det kändes riktigt bra. Varmt var det också, jag skippade jackan under kortegen och min näsa är alldeles röd! ;-)

Ikväll: Middag med mycket trevligt sällskap. Fyra tjejer i olika åldrar och fasoner. Lugnt och avslappnat, god mat (jag hade lyckats rätt bra). Vi satt ute även fast det började regna. Tända ljus gjorde att det blev sååå mysigt. När de hade åkt plockade jag undan, diskade osv. Sen la jag mig i hammocken och filosoferade. Somnade nästan. Det var varmt och duggregnade lite, men under taket på hammocken var det mysigt.

Nu åker jag till Dalarna på en liten minisemester med min mamma några dagar. Åter tisdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fina, och tack för en otroligt god pajfest!! efterrätten var inte att leka med...Mums!
Har lagt ut ett litet bildspel på min blogg om du är road av att titta ...thihi.
KRAAAM
Renée

http://reneebreig.wordpress.com/