2007-07-12

Ännu en lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Minns inte, igår var jag nedstämd

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov djupt

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Åt frukost

Det senaste någon sa till dig:
Hej då (Tomas vid 02.00 på telefon i natt)

Vad har du druckit idag?
Ingenting (usch, jag måste bli bättre på att dricka vatten)

Vad var det senaste du åt?
Mjölk, flingor med äpple i och två solrosmackor med ost

Vad var det senaste du köpte?
Två keramikkulor och en blompinne

Godaste glassmaken?
Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Vet inte faktiskt

Sover du tungt?
Japp

Drömmer du mardrömmar?
Väldigt sällan, men det händer

Trivs du med ditt jobb?
Jaa

Favoritklädsel?
Jeans och tröja

Favoritlåt just nu?
Nelly Furtado - Say it right

Vad ser du om du tittar till höger?
Min skrivare

Vad gör dig glad just nu?
Åka hoj kanske

Vad ska du göra härnäst?
Dammsuga

Höger- eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Kunde vara bättre

Favoritgodis?
Skumgodis och dumle

Kläder just nu?
Mysbrallor och t-shirt

Sommarplaner?
Inget särskilt

Hur många kuddar sover du med?
Tre

Spelar du något instrument?
Nej, har spelat blockflöjt när jag var liten ;-)

Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska

Vad är viktigast för dig?
Att må bra

Är du kittlig?
Nja

Snarkar du?
Mindre nu efter att halsmandlarna försvann

Stjärntecken?
Stenbocken

Äckligaste insekten?
Alla... nä men skalbaggar är riktigt vidriga

Stökigt eller välstädat?
Stökigt här just nu, men jag ska ju dammsuga nu!

Längtar du mest efter just nu?
Gustav och Elin

Inga kommentarer: