2007-07-09

Andra semesterveckan

Till "Anonym" som kommenterat mitt inlägg från 5 juli:
Snyggbrallor är för mig typ allt förutom jeans, det kan vara kostymbrallor, chinos eller helt enkelt en finare byxa. Jag kanske uttryckte mig lite luddigt, men jag menar alltså inte jeans!

Någon ville ha bildbevis från mitt möte med alla grodorna. Här finns det, dålig skärpa men det syns att det rör sig, eller hur???


Jaha, idag har min andra semestervecka börjat. Det har regnat hela dagen. Det regnade även igår och i lördags. Ibland kan det vara skönt med en regndag, då man kan ligga inne i soffan och läsa en bra bok eller nåt och dessutom inte ha dåligt samvete för att man inte är "ute i det fina vädret och solar" eller "jobbar i trädgården". Det går ju inte eftersom det regnar ;-)

Ikväll har jag varit på Rörberg igen. Broms och kurvkurs på gocartbanan för motorcyklister, om nu någon har missat det. Jag tog bilen idag pga regnet, packade in kusin Emma och så drog vi iväg. Vi hann in en snabbis på Ikea före, har inte varit på världens bästa varuhus på väldigt länge, ändå kom jag ut tomhänt (nästan)!

Det var riktigt trevligt på Rörberg ikväll - som vanligt ska väl tilläggas. Det fanns nämligen tre "good-looking" killar att vila ögonen på. Emma (som är 12 år inte att förglömma) tyckte att en av dem var lik Ernst Kirchsteiger och att en såg ut som en gammal gubbe! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

"...då man kan ligga inne i soffan och läsa en bra bok eller nåt..."

hihi! jag kan se det framför mig, du liggandes INNE i soffan... :-)

kram och hoppas du har en skön semester! själv jobbar jag två veckor till.