2007-07-31

Östersund

Efter helgens hojåkning så var det skönt att igår sätta sig i bilen och åka de 22 milen till Östersund med bror, Gustav, Elin och kusin Emma. Vi besökte Jamtli. En riktig toppendag. De små hade aldrig varit där förut och både de och vi andra tyckte att det var riktigt riktigt trevligt. Det var typ 100 år sedan jag o Uffe gjorde nåt tillsammans och det kändes bra. Bilder finns i fotodagboken!

Emma och jag sov kvar i husvagnen för klockan var typ halv nio innan vi kom dit. Uffe har haft barnen i helgen och drog iväg husvagen till en liten skogscamping utanför Kårböle (5 mil härifrån). När jag skulle sova så smattrade regnet mot taket på husvagnen och jag blev lite nostalgisk och mindes barndomens husvagnssemestrar.

Idag har jag varit trött och seg. Det blev en lång dag igår så luften gick ur mig idag på nåt sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kårböle, det var ett märkligt ortsnamn! ;-)