2007-07-24

Sittsår

Kan man få sittsår av att åka för mycket motorcykel? Isåfall borde jag få det snart... I helgen åkte vi på långtur både lördag och söndag. Igår eftermiddag satt jag mig på hojen och åkte till Gävle för att jobba på Rörberg. Stannade hos T i natt eftersom det regnade hela kvällen igår och jag såg ut som en blöt katt.
I dag åkte jag hemåt på lite omvägar och kringelikrokvägar, kom hem 17.15, bytte hoj och åkte ut på långtur igen kl 18. Var hemma 23.00. Är man frälst eller är man frälst??? ;-)

I natt hade jag en konstig dröm. Jag bodde i en jättestor lägenhet och hade besök av MB. Vi fikade och pratade om ditten och datten innan vi till slut kom dit jag ville, nämligen till lite hångel. Sen skulle vi väl till att ha sex när det helt plötsligt dök upp fullt av folk som skulle besiktiga lägenheten. Ett lite abrupt slut på en trevlig dröm kan man väl säga...

2 kommentarer:

Pingolina sa...

Du är nog frälst ja :-)
Hade du inte en liknande dröm förut en gång...tänk att du aldrig får till det ;-)

Kram

Anonym sa...

MB igen??? Trodde inte MB var på tapeten längre...

Kommer ni nånvart då?