2007-08-24

Amsterdam

Det blev nästan så det blev sommar igen. Igår var det hur varmt som helst och idag ser det ut att bli lika fint. Härligt!

Igår var jag på tjejmiddag hos Lotta, vi pratade lite om vår nästa resa. Vi har ju varit i Budapest och Prag och nästa vår ska vi åka till Amsterdam är det tänkt. Ingela hade kollat på flygbiljetter och det var hur billigt som helst, om man åker i slutet av mars så skulle det kosta ca 1300 för oss alla fyra! Boende verkar vara dyrt i Amsterdam, men får man tag på en så billig flygbiljett så var det ju skitsamma. Jag ser väldigt mycket fram emot att åka till denna stad.
Vi skall även åka på en liten shoppingresa till Stockholm i november. Har vi tur så får vi låna en lägenhet på Kungsholmen gratis. Ibland går det som på räls...

Jag är nu ett steg närmare inköpet av en ny kamera, kommer att få in lite pengar i min firma så då ska det shoppas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldrig varit i Amsterdam tyvärr, men det är säkert otroligt fint på våren. De har väl kanaler där (?) som man kan åka båt i. Det vore nåt!

Anonym sa...

Kan som sagt rekommendera en Canon EOS 400 d, samt några spännande objektiv ;) Ska du fota smycken till exempel kan det ju vara passande med ett normalobjektiv med macro.

Amsterdam verkar vara himla fint. Skulle också kunna tänka mig att åka dit.. :)