2007-08-18

Lista

1. Hur gammal är du om fem år?
Usch, då är jag 47!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma

3. Hur lång är du?
183 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
World Trade Center (idag)

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Vi vände i Arbrå för det var mörkt på himlen....

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringer oftast

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De skilde sig när jag var 14

10. När såg du senast din mamma?
För en halvtimme sedan ca ;-)

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Åttasnåret

13. Vilken är din favoritjulsång?
Adams julsång (O helga natt)

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Antagligen ser mitt liv rätt så lika ut....

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Har aldrig varit mörkrädd

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Minns faktiskt inte

19. Hur stor är din säng?
160 cm bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett (Hälsingland)

24. Vilka städer har du bott i?
Ljusdal är ingen stad, men jag har bott i Bollnäs ett år

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Gillar inte att gå barfota utomhus, och har helst strumpor i skorna också, men på sommaren funkar ju inte det riktigt...

26. Är du social?
Ja, nog tror jag det

27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Nån god bärpaj

29. Tycker du om kinamat?
Ja, men hellre thaimat

30. Tycker du om kaffe?
O ja, med mycket mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast på vänster sida

33. Kan du spela poker?
Ja men det var längesen

34. Tycker du om att mysa/kela?
O ja

35. Är du en beroendemänniska?
Japp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Näe, jag fyller år på en ovanlig dag (1 januari)

37. Vill du ha barn?
Nej

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och pyttelite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, efter en bilolycka 1986

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Gärna havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Oj, svår fråga. Grejor till hemmet och kläder är det nog

42. Äger du dyrbara smycken?
Näe, några ärvda smycken men annars bara krimskrams

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hm, just nu längtar jag till Greys anathomy börjar!

44. Kan du rulla med tungan?
Nej, hur gör man då?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj, har ingen aning faktiskt...

46. Sover du med gosedjur?
Nej och har nog aldrig gjort

47. Vad har du för ringsignal?
Vet inte vad den heter, nån standard från Sony Ericsson

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Skrivbordsunderlägget

50. Flirtar du mycket?
Nej, definitivt för lite!

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja om jag ger mig f-n på det så

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej aldrig

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Den nakna sanningen av Linda Rosing

54. Läser du dagstidningen?
På webben

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P4

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Sylt (på en inköpslista)

59. När var du i kyrkan senast?
Oj *funderar* det måste ha varit på skolavslutningen i juni

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ivar Hall

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ca en vecka tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Någon av alla som hjälpt mig nu när jag har varit lite invalid efter mc-olyckan

Inga kommentarer: