2007-08-01

Ännu en lista...

Varumärkestestet

KLÄDER
Skor: Gillar Ecco, för de har svikt i sulan
Jeans: Är man i min storlek så finns det inte märkesjeans att få tag på, så det blir typ BiB, XLNT eller Generous
T-shirt: Olika märken
Underkläder: Det mesta är köpt på KappAhl

ACCESSOARER
Väska: Jag har hur många väskor som helst, köpta överallt...
Plånbok: Köpte en för 80 kr i Prag
Solglasögon: Statoil har prisvärda ;-)
Klocka: Köpt på Ur & Penn för 150 kr och den är inte tät, det blir imma på glaset när det regnar :-(

TEKNIK
Tv: Samsung (var tvungen att gå och titta)
Stereo: Panasonic cd-växlare, resten är Hitachi
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Mp3: Vet inte...
Dator: Ihopplockad
Kamera: Canon digitalkamera och Nikon analog

BADRUM
Tandkräm: Colgate eller Pepsodent
Tvål: Varierar, bara den luktar gott så...
Hårprodukt: Bed head heter det va?
Parfym: Jag har hur många olika sorter som helst, just nu gillar jag Britney Spears och Gaultier "2"
Hudkräm: Nivea eller så en olivcreme som är bra
Schampo: Köper hos frissan, det är väl Wella tror jag...
Balsam: Som ovan
Medicin: Levaxin
Vitamin: Näe
Huvudvärkstablett: Alvedon

SMINK
Foundation: Använder typ aldrig
Concealer: Max Factor
Rouge: Använder inte
Ögonskugga: Face eller Oriflame
Kajal: Oriflame
Mascara: Oriflame
Läppglans: Rose bud eller något från Oriflame

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka citron eller Ramlösa granatäpple
Öl: Kilkenny
Vin: Vitt vin tack!
Bröd: Mörkt och grovt
Choklad: Äter sällan choklad
Glass: Storstrut

HEMMA
Säng: Ingen aning, köpt begagnad
Lakan: Ikea eller Hemtex
Espressomaskin: Står en Krups ute i förrådet
Kylskåp: Electro Helios
Porslin: Ikea mest

FÄRDMEDEL
Bil: VW Passat TDI
Flygbolag: Jadu
Taxibolag: Ljusdals Taxi ;-)
Cykel: DBS

ÖVRIGT
Frisörsalong: EvaSalongen
Bank: Swedbank
Bensinstation: Jet
Gym: Pace

1 kommentar:

Anonym sa...

Joho .. visst finns det märkesjeans att få tag i fast man drar större storlekar.
Jag velade länge innan jag vågade bege mig till en Levisstore. Där frågade jag om hur stora storlekar de tar in och svaret blev positivit.
Bara man beger sig till själva butiken som tillhandahåller märket. Ja, nu vet jag ju inte hur det är med alla märken men Levis har det iallafall. Ett tips. :-)
Trevlig fortsatt torsdag.

Glad att jag hittat tillbax till din blogg.