2011-01-01

1 januari 2011

Var ganska seg idag eftersom det blev sent i natt. Somnade nog inte förrän vid halv fyra. Kvällen tillbringades hos Jennie och Thomas i Sjöbo. Supertrevligt. Vi åt jättegod mat, spelade spel och surrade. Thea och Inez var också med såklart. Inez är en riktig linslus hon, ville att jag skulle ta bilder på henne heeela tiden, sötisen där! Bilder från kvällen finns i fotodagboken

Idag är det min födelsedag. Känns ju inget särskilt att fylla år nuförtiden alls. Men trevligt att ha släkt och vänner här på fika i alla fall. Som vanligt så missade jag Ivanhoe. Har letat den på dvd men inte hittat än, så jag får ansträna mig lite så att jag vidhåller traditionerna att se riddare och rustningar på min födelsedag!

Igår hände nåt mycket märkligt. Jag är medlem på Mötesplatsen, en kontaktsida för singlar. Är inte betalande medlem, så jag kan bara läsa och se mig omkring, inte skriva till någon. Besöker sidan väldigt sporadiskt. Igår fick jag ett sms där det stod ungefär "ursäkta att jag kontaktar dig på detta sätt". Det var en kille som sett min profil på Mötesplatsen och vi känner varandra sedan gammalt, så han googlade och letade mig och hittade mitt mobilnr till slut. Det tog ett tag innan jag förstod vem han var. Så vi sms:ade lite igår, vi får se om vi hörs nåt mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hur ser din Indiska tyllkjol ut? Hör av dig till min mail, ifall du kan tänka dig att sälja den för 199 kronor (om det är kjolen jag söker efter, som kostade så i nypris). Mvh N iamasharmlessasababykitten@hotmail.se