2011-01-24

Vi kommer aldrig att dö...

Utgång i lördags. Annika, Helen och jag var på Statt och åt. Supergod mat, jag åt regnbågslax. En trevlig kväll. Extra trevligt att inte vakna ensam på söndag morgon ;-)

Igår slocknade jag redan kl 22.30, grymt trött och seg.

Idag när jag kom på jobbet så visade det sig att lärarna missat att tala om för mig att det var intensivdag i svenska. Inga elever fick gå ifrån för att gå på vägledningssamtal till mig. Jahapp. Jag hade fem samtal inbokade. Blev så jäkla irriterad! En hel dag åt helsike liksom. Hade jag vetat om intensivdagen så hade jag såklart bokat in att jag skulle vara på någon av friskolorna. Nu hade jag tur och fick komma på Tallbacken istället. Jag hamnade dock lite i "off-mode" så idag var det en seg dag. Lunchade med Jennie och Anna-Lena på Nyfiket i alla fall och de fick mig på bättre humör :-)

Är typ klar med alla vägledningssamtal på Tallbacken nu. I morgon Bollnäs, föräldramöte x 2 i Järvsö på kvällen. Onsdag Järvsö + föräldramöte på Tallbacken på kvällen. Pust. Lååånga dagar blir det nu! Men på onsdag e.m kommer de äntligen från PO Radio och installerar surroundljudet i alla fall!

Är för tillfället helt såld på Bo Kaspers låt "vi kommer aldrig att dö". Låten har ett intro på nästan 1.40 som är magiskt med trumpet... love it!

Inga kommentarer: