2011-01-09

Tjejfest

Igår var jag på tjejmiddag hos Maria. Vi var åtta tjejer och sen kom även grannen över så vi blev nio. Mycket trevligt var det. Mycket skratt och det är alltid skönt att lätta på trycket. Vi åkte vidare till Järnvägs och när vi kom var det jättelite folk. Men vips så var det jättemycket folk helt plötsligt. Förstår inte varför folk går ut så sent nuförtiden?

Ja vad säge rman om kvällen på Järnvägs. Blev idogt uppvaktad av en kille som jag inte kände igen men som tydligen är från Ljusdal ursprungligen.
Herregud, jag är inte van vid komplimnager. Han sa hela tiden "du är så vacker". Och jag sög i mig som en svamp såklart. Tyvärr så var han FÖR på och hade även förlovningsring vilket jag påpekade. Men "förhållandet är på upphällningen" sa han. Jojo. Nä jag åkte då hem ensam jag.
Det blev en hel del alkohol igår, även en tequila. Så idag har jag ont i huvudet!

Träffade en hel del f.d elever också, det är kul men känns lite "konstigt" eftersom de är så unga. En kille hade jag inte träffat sedan han gick ut nian för 4 år sen, så vi pratade en stund.

Inga kommentarer: