2011-01-10

Operation

Idag ringde äntligen planeringssköterskan från Gävle sjukhus. De kan inte lova mig operation före sommaren pga att de har så lång kö. Jag väljer därför att utnyttja vårdgarantin, sköterskan meddelade idag att jag får operation om ca 2 månader på Plastikkirurgienheten på Sabbatsbergs sjukhus. Ja, jag sa ja. Heter det "plastikkirurgienheten" så måste de väl kunna sin sak?

Jag är så illa tvungen att åka tåg hem efter operationen. Det sägs att man är ganska ofärdig första dagarna efter op, så att åka tunnelbaka och sen tåg kan bli jobbigt, men vad fasen, det ska jag väl fixa?!?

I början av mars alltså. Ja det blir toppen det. Då är gymnasievalet över och jag har det lugnare på jobbet. Bra tajmat!

2 kommentarer:

Mia sa...

Låter som du har en tuff tid framför dig efter operationen. Hoppas allt går väl!

Millan sa...

Å, vad härligt för dig! Äntligen! Lycka till!
Kram från Trollhättan