2011-01-10

30-dagarsutmaning - dag 16 - Min första kyss

Jag tror att min första kyss var med min första kille Tobbe. Jag gick i sexan och han i femman. Min kompis frågade chans åt mig på honom och han sa ja. Jag var överlycklig för att jag hade en kille. På den tiden så frågade man chans och sen var man ihop nästan utan att träffas ens.

En kväll var jag hos min kompis Ann-Louise. Tobbe och hans kompis (som för övrigt var ihop med Ann-Louise) kom över. Jag hade väl pussat pojkkompisar förut men inget mer. Var helt oerfaren vad gällde killar. Tobbe och hans kompis hade stulit sprit från T:s pappa som de drack. De blev ganska yra i bollen och "tuffa". Jag och Ann-Louise vågade inte dricka nåt. Tobbe och jag satt på Ann-Louise säng och pussades, sen kysstes vi. Jag minns att det pirrade nåt oerhört i hela kroppen. Jag var sååå rädd att göra fel.

Kvällen slutade dock med att jag gjorde slut med T ;-)

Inga kommentarer: