2011-01-16

Sunday

Ligger i soffan. Solsidan slutade precis. Måste säga att Mia Skäringer har en sån rolig roll i serien, det var kul nu ikväll när hon skulle lämna in sin cd-spelare på lagning, hahahha...

Idag var det styrelsemöte med SMC. Jag var inte med på förra mötet, så jag kände mig totalt off när jag var på väg till Bollnäs. Men nu känns det bra igen. Har jobbat lite med hemsidan efter att jag kom hem. Efter mötet så måste jag säga att jag längtar efter mc-säsongen!

Tjejmiddag i fredags. Ingela, Ann-Louise och Lotta var här. Jag hade gjort inbakad potatis, som blev så himla gott! Till det så gjorde jag helstekt fläskytterfilé och västerbottencreme. Smaskigt! Vi surrade och spelade spel. Plötsligt var klockan jättemycket. Jag kom inte i säng förrän halv fyra.

Beställde sommarkläder från HM i söndags, de kom redan i onsdags. Ett par jeans i boyfriend modell blev en besvikelse. Sladdrigt, tunt jeanstyg. Nej tack. Behöll en bikini och ett par beige byxor som det vete sjuttom om jag kommer att använda, men de var snygga i alla fall!

Inga kommentarer: