2007-04-17

Gnäll...

Ni som inte tycker om att läsa om sjukdomar kan sluta läsa nu!

Jag tror jag smäller av... I söndags kväll kände jag att det började molvärka lite i det andra örat. Det hör till saken att jag inte är riktigt bra i det högra än heller trots penicillinet. Igår var det körigt på jobbet så jag kunde inte ringa Öron-Näsa-Hals (ÖNH) i Hudik förrän på eftermiddagen. Förklarade problemet och sa att jag är orolig att det ska bli hål på trumhinnan IGEN men "det fanns ingen tid förrän till veckan" fick jag till svar. Jag stod på mig och blev senare uppringd av min läkare som ordnade en akuttid åt mig på torsdag morgon.

Idag har jag jätteont i örat, jag hoppas verkligen inte att det hinner värka hål på trumhinnan innan jag får träffa doktorn. I och för sig så slutar det göra ont, men det rinner vätska och det värsta av allt är att jag inte hör särskilt bra!

2 kommentarer:

Jerry sa...

Vad jobbigt det låter! Det klart man måste få gnälla lite på sin egna blogg... hoppas det blir bättre snart!

Anonym sa...

Hur gick det i dag gumman? Kram.