2007-04-25

Fegis!


Bilden föreställer mitt staket. Fullt av mossa. Hm... Mer bilder finns i fotodagboken. Om någon vet hur man får bort äcklig mossa på staket, så hör gärna av er!

Det är lite ovisst på jobbet just nu, eller rättare sagt mycket.
Idag har jag och en kollega sagt att vi vill ha besked om hur det blir till hösten. Jobbar jag kvar? Får jag fast tjänst? Det är många bud och jag vågar inte lita på någonting förrän jag ser det på ett papper!

Ilade till jobbet och hann även med kaffe och överlämnande av en inhandlad pryl till en trevlig person. Hade laddat upp för att våga ge/ta en kram, men jag bangade. Fan! Men vi ska ändå bara vara kompisar så det var väl lika bra... men kan inte rå för att jag känner nåt lite extra för mannen i fråga. :-(

Åkte Triumph till jobbet idag, och hann bara parkera så kom ett gäng elever och tyckte att jag hade en "cool hoj". Trivs bra på nya hojen, men den måste in på service eftersom den far och lägger av när jag frikopplar. Inte bra alls.

Sitter vid datorn och slösurfar. Det finns massor att göra här hemma, men jag har ingen lust, ork, motivation. Jag bara gäspar. Sover dåligt pga örvärken.

Och idag kom brevet från dietisten. Usch vad jobbigt. Men nödvändigt! Har inte varit på gymet på 3 veckor. Men nästa vecka kör vi igång igen. Nu jädrar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

testa att använda högtryckstvätten på staketet, om du har tillgång till en sådan. Kan fungera!

Anonym sa...

Högtryckstvätt och så finns det algmedel att spruta på...finns säkert på typ järnaffärer, stormarknader o likn. "Butik Granngården", har ni det hos er eller det är något lokalt i Skåne? För där finns det säkert.