2007-09-23

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen!

Utvilad efter tre dagar i fjällen. Funäsdalen är så fint på hösten. Vi åkte även till Röros i Norge en dag. En liten "by" eller vad man ska kalla det, där man kan strosa runt och titta i små pittoreska (men svindyra) affärer och fika på ett kondis med smarriga kakor och sånt. Särskilt nyttig har jag inte varit i helgen, men jag har verkligen bara varit!

På vägen upp kom ett trevligt telefonsamtal från Robert, en f.d arbetskamrat. Robert var en av mina allra bästa vänner för några år sedan. Vi hörs alldeles för sällan, men när vi väl pratar så är det som att det vore igår. Kul!

Jo, Lars Winnerbäck och Miss Li med "Om du lämnar mig nu" är den bra eller är den bra???

Åsså är det måndag i morgon. Jaja, bara att bita ihop. Nu ner i badkaret med nyinköpta flytande lampor som verkar bli supermysiga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Winnbäck-MissLi är super, håller med. Den går runt runt i min Ipod just nu.

Fjällen låter härligt.

Dags att uppdatera fotoboken tror jag minnsann! ;-)

Pingolina sa...

Låten är skitbra :-)
Kram Anna