2007-09-19

Osmidighet

Fullt upp på jobbet och massor av strul. Det verkar som om alla osmidiga människor samlas kring mig ibland. Jag menar, frågar man en enkel fråga som det går att svara ja eller nej på så förväntar jag mig ett svar. Inte ett "jamen...bla bla bla".
Har så svårt för sånt!

Blev så glad idag, det poppade upp ett mail från en kille som bodde på Ungdomshemmet (mitt f.d jobb) förut och som jag typ inte vet ett skit om. Han hade fått min adress av en tjej jag har sporadisk kontakt med. Kul! Han skrev också att han först nu förstod hur bra han hade det när han bodde hos oss, han var nämligen rätt "anti" på den tiden. Men man kan ju ändra sig som sagt...

I morgon åker jag till Funäsdalen. Min faster + man är där och han o jag möts väl efter vägen i morgon då han åker hem och jag åker upp. Ska bli härligt att få andas fjälluft och VILA!

Det finns ingen tv i husvagnen heller, så det blir till att ta med sig mycket böcker och kanske en stickning eller nåt. Varm halsduk i vinter någon?

Inga kommentarer: