2007-09-01

Efter en månad...

Idag ska jag åka hoj för första gången sedan olyckan för en månad sedan.
Körde precis ut Kawan från uthuset och det kändes lite ovant måste jag säga. Men det ska nog gå bra. Jag har börjat gå lite utan kryckor senaste dagarna, för de där käpparna är bara i vägen tycker jag. Det funkar att gå utan också om jag tar det försiktigt.

Jag kan ju ha benet i "rätt" vinkel på Kawan som tur är, på Triumphen skulle det bli svårt, på den måste jag böja benet rätt mycket och det finns liksom bara en körställning. På customhojar sitter man ju med benen lite framåt, det funkar bättre med mitt knä. Förresten står ju Triumphen på verkstad, den ska lagas lite efter vurpan.

Jag får sällskap till Söderhamn idag och det känns bra utifall att det skulle bli nåt. Om jag får svinont i knät t.ex, då har man ju nån att beklaga sig för i alla fall, hehe

Det är alltså SMC Gävleborgs årsmöte idag i Söderhamn. Trevligt.

Inga kommentarer: