2007-09-06

Jobb

Efter fyra dagar på jobbet så är allt precis som vanligt igen. Vilket toppenjobb jag har! Det känns extra bra när man blir välkomnad också av lärarna och de säger at eleverna har saknat mig. Då känner jag att arbetet jag lägger ner är viktigt och behövs.

Idag är en riktig toppendag, jag ska nämligen hämta min nya bil på eftermiddagen!
Igår plockade jag ur min bil som skall bytas in och usch vad den var skitig, det syntes att jag inte städat den på ett tag.

Jag har lite grejor till salu så om någon är intresserad av att köpa lastgaller, bagagerumsmatta och plexiglas (för att få mörka rutor) till en Passat kombi så är det bara att höra av sig.

Igår kom min externa hårddisk. Satt och flyttade över lite foton och annat och det finns hur mycket plats som helst ju! 500 Gb, det är många foton det!

Inga kommentarer: