2007-09-06

Ännu en lista

Jag gillar listor. Den här hittade jag hos Jerry!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och nöjd
Favoritgodis: Skumbananer, Ferrari och punchpraliner
Du undviker helst att äta: Lever (fick det typ 3 ggr/vecka när jag var på språkresa i England -81, URK)
Kläder just nu: Bruna myspysbyxor och t-shirt

Musik just nu: Lyssnade på Kent i min nya bil på HÖG volym ikväll
Vad sa du senast: Hej då
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: Tre
Bästa bok: Många, men Stieg Larssons är superbra

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Superhörsel
Vad vill du jobba som: Har ett toppenjobb, så jag vill gärna jobba kvar som studie- och yrkesvägledare
Chips, morötter eller godis: Hm, ingetdera just nu, men säger väl godis då
Pizza eller hamburgare: Helst inget av dem, men hamburgare hellre än pizza
Skriver du dagbok: Ja här

Anser du att du är stark: I vissa situationer är jag det
Brukar du sola: Nej usch vad tråkigt!
Vad gör du om du får hicka: Dricker vatten
Röker du: Nej, slutade -99
Snusar du: Nej

Använder du knark: Nej, har aldrig provat ens
Kaffe, te eller inget: Kaffe på jobbet och te på ruggiga kvällar här hemma
Är du skolsugen: Mja, lite. Men bara nån enstaka kurs sådär. Ska läsa gruppvägledning till våren
Är du irriterad: Näe, inte just nu
Är du festivalsugen: Nej

Är du alkoholsugen: Nej det vet jag knappt vad det är, dricker väldigt sällan
Är du saknad av nån: Man kan ju hoppas
Bästa åldern: Skulle kunna tänka mig att ha stannat tiden vid 35
Bästa tidningen: Ingen särskild
Bästa TV-programmet: Greys Anathomy och Prison Break. När börjar de egentligen efter sommaruppehållet???

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg trailern för grey's idag så det börjar antinga kommande onsag eller onsdagen där på. Kommer inte ihåg vilket datum som var angivet.