2007-09-14

Spa

Det blev en dryg vecka. Igår jobbade jag och åkte direkt på föräldramöte. Idag möten och klassinformation. Hade ett utvecklingssamtal med chefen inplanerat, men vi beslöt oss för att skjuta på det. Jag hade inte skallen med mig idag på eftermiddagen kände jag. Skönt att ha en förstående chef.

Det regnar. Jag hade tänkt åka på årets sista (?) mc-tur i morgon. Ska ställa klockan men som det ser ut nu så blir det inget. Det är höstrally i Söderhamn och det brukar vara trevligt.

Har jag sagt att det är spa-resa på G? Jag och faster, mamma och Susanne ska åka. Vi har ju varit i Sunne på Selma Lagerlöf flera ggr, men usch vad dyrt det har blivit där. 3.000 för 2 övernattningar och ingen behandling ingår. Nu hittade jag några andra alternativ som vi har kikat på.
Det här var prisvärt.
Hit har jag varit, jättefint och god mat. Men själva spa:t låg i en anna byggnad, jag menar man vill ju knata till bassängen i morgonrock ju!
Det lutar åt att vi åker hit.

Om det är någon som har nåt annat tips på trevligt ställe så emottages det tacksamt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hääärligt med spa!! Hoppas ni blir nöjda med det ni bestämmer er för!!
Kram

Anonym sa...

Jag har aldrig haft råd med spa. låter mysigt :) Jag vet att mamma har varit till Nådendal http://www.naantalispa.fi/svenska/ och gillade det.

Kram