2007-09-02

Facebook

Jag förstår mig inte riktigt på det här med Facebook.
Har gått med där men vaf-n, det är svårt att hitta folk. Jag tror inte särskilt många (eller rättare sagt typ inga) av mina kompisar här hemma är med. Så jag kom på att jag skulle leta upp lite internetvänner. Men jag vet ju inte vad ni heter i efternamn! Hittade Maria via hennes blog, men annars är det stillestånd. Den som har lust kan ju adda mig då. Här hittar ni mig!


Det vore ju kul att hitta på någon gammal kompis, men jag satte mig och tänkte efter och de flesta gamla kompisar bor ju faktiskt kvar här i Ljusdal. Någon enstaka kom jag på, men de fannns inte på Facebook. Jaja jag får väl ge det en chans, prova nån vecka i alla fall.

Förresten, saknar Maria L i Stockholm (Johans world). Var håller du hus? Din sida är borta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här skall det addas...!! (;-)

Anonym sa...

Nä nåt Facebook blir det då inte för mig. Jag tyckte det var rörigt och otydligt.

Hoppas ditt ben blir bra nu då.
Kramis