2009-11-10

Back to the coalmine...

Tänk att man kommer in i vardagen på ett litet nafs efter att ha varit ledig en vecka. Söndagen innebar plugg i princip hela dagen, sedan ett pass BodyPujp. Igår hade jag samtal hela dagen med niorna inför gymnasievalet. Sedan höstens sista föräldramöte igår kväll på Vintergatan. Det kom rätt mycket folk och det var en hel del funderingar. Idag fortsätter jag med samtal, första samtalet gick rätt fort idag så därför har jag nu tid att blogga lite ;-)

Ikväll ska det pluggas, men ska försöka hinna med ett pass BodyPump också.

Vad händer framöver annars då? Tja, har en hel del almanackor som ska göras, borde även producera lite nya tavlor. Grannlåt har inte prioriterats på sistone tyvärr.

I helgen åker jag till Borlänge på storkurshelg med SMC. Borde vara hemma och plugga, men det är en del nytt som jag som webmaster ska få veta, så jag bör åka. Det blir säkert skitkul också.

Åker troligen till D i mitten av december, han har inte möjlighet att komma upp pga jobb så då tog jag saken i egna händer ;-)

Fotodagboken är uppdaterad med Lanzarotebilder, varning för MÅÅÅÅÅnga bilder.

PS. Känner mig supersugen på en sista-minuten till våren igen, Grekland någon? ;-)

1 kommentar:

Linda sa...

Har tittat på dina foton från semestern och måste bara säga att du är såååå snygg!!!

Kram!