2009-11-04

Lanzarote 3

Gustav och jag sitter och funderar på vad jag ska skriva idag. Vi vaknar tidigt allihopa varje dag, antagligen eftersom vi lägger oss tidigt. Tror inte det tar mer än 1 minut efter att vi lagt huvudet på kudden så sover vi!

Idag blir det ännu en dag på stranden. Vi har haft kanonväder varje dag, förutom igår då det var lite moln. Igår var vi ju på båttur. Det blev en liten besvikelse. Vi hade fattat det som att vi skulle tas i land och få möjlighet att bada och sola några timmar, men bada fick man göra från båten ute till havs. Hum... det gör man ju inte med två barn varav ett inte kan simma. Det gick också att åka "speedboat" och "bananaboat" lite roligt sådär. Inga delfiner eller valar såg vi heller.

Nu har vi två dagar kvar innan vi drar hemåt Sverige igen på fredag, usch vad tiden går fort...

2 kommentarer:

catja sa...

Jag blir också ressugen nu...VILL VILL VILL. Snart inte många ställen att åka till här i Europa när vintern närmar sig. Thailand/Asien är långt om man bar ska vara iväg en vecka. Får se vad jag gör...ser fram emot lite bilder när du kommit hem.

Renée sa...

hi hi har läst dina inlägg från Lanzarote och jag skrattar gott! Gulliga Elins kommentar om din mage hi hi hi..
Trist att ni inte såg några delfiner...men kan tänka mig att båtresan i sig var ett litet äventyr...om inte för barnen..

Sköt om dig nu och njuuut av varje sekund ni kan där borschtii utlandä.

Ps du skulle ha haft med dig solprodukter fårn Mary Kay -så hade du inte blivit rödbränd.. men å andra sidan är de så bra att du kanske kommit hem vit hehehe

Kraaaaaaaaaaaaam
Rejne