2009-11-13

Mot Borlänge...

Har precis packat klart inför kurshelg i Borlänge med SMC. Hade verkligen velat vara hemma i helgen istället eftersom jag tycker jag att jag flänger runt hela tiden. Nästa helg ska jag och Cissi till Sundsvall på vår kurs, så en hemmahelg hade suttit mumma. Men men, nu är läget såhär. Det blir säkert jättekul. Man vet aldrig, drömprinsen kanske är i Borlänge i helgen dessutom? ;-)

Idag solade jag i solarium för första gången på säkert 10 år. Konstigt. Förr kunde jag inte dra ner överdelen så långt eftersom magen var i vägen, så solariet liksom "gapade" om ni förstår hur jag menar? Nu kunde jag dra ner det så det inte var en enda glipa. Jag låg helt inbäddad i solarium.
Jag ska sola en gång varannan vecka eller nåt så att inte solbrännan försvinner direkt har jag tänkt. Såg på anslagstavlan att de ska byta rör på söndag, så säkert så var effekten urusel idag, men då får jag fräscha rör nästa gång istället då!

Jag funderar skarpt på att gå till en fotograf och ta foton av mig själv. Skulle vara kul att ha faktiskt. Missförstå mig inte nu, inte för att jag vill visa att jag är särskilt snygg eller så, men kul att ha bilder från "mitt nya jag". Min faster berättade idag att Anna Book (som gjort samma op som mig) varit på nåt program där man plastikopererade sig. Hon fixade till tuttarna och armarna. Vill jag fixa armarna och gäddhänget? Mmm det vill jag definitivt. Men det kostar massor.

Trevlig helg önskar jag er alla!

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag såg det med anna book. Hon fick betala 120000:- för bröstlyft, vårtgårdsförminskning och inlägg samt armplastiken. Kram