2009-11-30

Övertid idag...

Jobbar sent ikväll. Har ett möte med elev + föräldrar efter jobbet.
Något oväntat hände i morse, jag klev nämligen upp ovanligt tidigt så att jag hann äta frukost INNAN jag satte mig i bilen, händer inte särskilt ofta. Jag äter oftast min frukost bestående av fil och müsli i bilen på väg till jobbet.

Det är nåt allvarligt fel på mig tror jag.
Igår var jag ganska trött när jag kom hem efter två dagars julmarknad + utgång på lördag kväll. Tror ni inte att jag ändå satt vi datorn och gjorde almanackor till kl 01.30 i natt? Helt plötsligt märkte jag att jag hade huvudvärk och sneglade på klockan... oj... halv två! Suck, att jag aldrig lär mig! Fick i alla fall en hel del almanackor gjorda. Undrar vad jag själv ska ha för färg i år? I fjol var det lila, det blir nog något annat i år...

Jobbar femdagars vecka denna vecka liksom förra veckan. För att slippa ta ledigt nästa vecka så har jag jobbat mina lediga fredagar. Gött!

Inga kommentarer: