2009-11-24

Jobbstatus

Har fixat lite inför julmarknaden till helgen. Tre tavlor och lite lemoncurd har tillverkats i huset ikväll. Det blir väl några fler tavlor och om jag får tag på fler barnmatsburkar så blir det nog lite mer LemonCurd också. Har gjort en tavla med U2:s One och en med Kentas "Just idag"... Sen har jag några Coldplay på G också. Även en till U2 ska det väl bli.
Ska även kolla på några Metallicalåtar (på begäran) så får vi se vad jag hinner göra innan helgen.

För övrigt så rullar det på när det gäller jobbet. Har lite föräldrasamtal inbokade under veckan så det blir långa dagar. Men det är ju bra eftersom jag ska vara ledig tre dagar nästnästa vecka då jag åker till D.

I morgon jobbar jag på Vintergatan. Har hunnit med ungefär hälften av eleverna där så jag har bokat in fler dagar. I Järvsö har jag bra koll, har inte så många kvar och på Tallbacken är det ca 10 samtal kvar. Kommer troligen att åka till Gävle med ett gäng elever också på studiebesök på några skolor. Det blir trevligt, vi ska bl.a besöka Cirkusgymnasiet i Gävle. Har två f.d elever som går där, har sett en del filmer de har lagt ut på FaceBook och jag måste säga att jag är imponerad!

1 kommentar:

Sofia sa...

Gud, vilka mysiga bilder! Va härligt det såg ut! Kram.