2009-12-03

Äntligen fredag!

Torsdag. Jobbar klart för denna vecka. Har ledig fredag igen i morgon efter att ha jobbat två fredagar. Det var meningen att jag skulle jobba i morgon också, men blev klar idag så då blev det leeeedigt i morgon. Underbart!

Idag har jag äntligen fått tid att fixa fram lite adventsstjärnor och har bytt gardiner i köket också, så det åtminstone ska vara lite julkänsla här. Kylan har kommit också, det har varit runt minus 15 grader nu i några dagar.

Har gjort klart alla almanackor ikväll också, tänkte lämna dem på tryck i morgon så är de förhoppningsvis klara till veckan. Har fått en till beställning på en tavla, så jag ska försöka hinna göra båda beställningarna före söndag.

Gympasäsongen är över, nästa termin drar igång vecka 3. Då blir det en hel del nya pass. Jag fortsätter med BodyPum men vill gå på åtminstone ett annat pass också, tänkte testa MRL=Mage Rumpa Lår. Även Step ska börja, men det är nog inget för mig och mitt knä. Vi får se, jag ser fram emot en ny termin med nyheter.

Inga kommentarer: