2009-12-05

Prisa gud för skatteåterbäringen... ;-)

Jisses vad trött jag är. Har varit ute på språng hela dagen. Däckade i soffan ikväll och har inte gjort många knop... Har packat lite och gjort i ordning i källaren för pelletsleverans. Det dammar ju som sjutton så man vill inte direkt ha en massa kläder hängande i tvättstugan, då är det bara att tvätta om dem...

I morgon är det styrelsemöte i Hudiksvall. Jag tar bussen från Ljusdal vid 12, mötet börjar kl 14. Efter mötet liftar jag med några kamrater till Gävle. Tomas och jag ska ut och äta innan jag tar tåget mot Halmstad kl 21. Sen blir det några dagar där nere då innan jag vänder hemåt igen. Är hemma på torsdag morgon.

Igår när jag var in på Internetbanken för att betala en räkning så upptäckte jag att jag hade fått tillskott på mitt lönekonto. Skattepengarna hade kommit. Hade totalt glömt bort det. Oväntat klirr i kassan får shopoholicen i mig att gå bazooka! Jag gav mig raskt iväg på guldsmedsaffären och köpte en ring som jag sneglat på men tyckt var för dyr. Bilder på den finns i fotodagboken från igår. Det är förresten uppdaterat en del bakåt där också.

Inga kommentarer: