2009-12-01

Almanackor snart klara...

Har precis gjort klart en tavelbeställning till ett bröllop. Det blev text från From this moment med Shania Twain. Har även en till beställning som jag borde göra innan jag åker på söndag. Om jag hinner vill säga...

Har även hunnit göra en hel del almanackor. Några kvar dock, bl.a min egen. Tror jag ska köra en randig eller nåt i år, utan foton. Kul med lite omväxling.

Har jobbat på Vintergatan idag. Först när jag kom så var det nästan inga elever där eftersom de har hemstudiedag. Men de droppade in en efter en. Är nästan klar med alla samtal i Järvsö och på Vintergatan har jag kanske sju elever kvar. I morgon är jag i Järvsö igen och på torsdag på Tallbacken.

Har en intervjuuppgift till kursen i Grafisk Design som jag måste fixa innan jag åker söderöver på söndag, men har inte fått tag på personen i fråga. Hm, får väl ta en telefonintervju i värsta fall. Foton kan ju tas vid ett senare tillfälle...

Fy fasen vad jag skriver helt oväsentliga saker. Att ni orkar läsa! ;-)

1 kommentar:

Marion sa...

Det är ju oväsäntligenheterna som är trevliga att läsa Mia! ;-)