2009-12-22

Life sucks...

Två månader efter att garantitiden gått ut så går såklart biljäkeln sönder! Gasen liksom slutade att fungera och det är tydligen elektronisk gas på den så nåt är fel. Sen började en varningslampa lysa - nåt med avgassystemet enligt instruktionsboken - så det var bara att pallra sig till verkstan. Så idag har bilen varit på genomgång. Jodå, det var nåt fel med partikelfiltret och så bytte de difftryckgivare. Joråsatte...

TVÅTUSENFYRAHUNDRASPÄNN

Skitkul två dagar före jul. Nä.

Virus i datorn också, men trojanhelvetet är just nu i karantän så jag tror det ordnar sig. Vips så hade jag tre porrbilder på skrivbordet liksom. Kul? Nä. Jag har INTE porrsurfat, bara så ni vet... Men jag....hehehe... hrrrmmm... laddade hem några talböcker igår... jo jag vet att man inte får, men. Och då dök viruset upp. Men bye bye Trojan säger jag. Förhoppningsvis.

Inga kommentarer: