2009-12-19

Brrr....

Fy farao vad kallt vi har det. I morse visade termometern -29 grader. Igår var det runt -25 hela dagen också. Kurade i soffan igår, men typiskt nog när det är fredag så låg jag mest och gäspade. Jag hade hyrt Flickan som lekte med elden - klart sevärd. Noomi Rapace rules säger jag bara! Tror jag har läget under kontroll vad gäller julklappar. Det fattas några småprylar bara. Åker nog till Hudik i morgon och köper det sista...

Nytt
Jag går upp i tid och börjar jobba heltid efter nyår. Vi har sökt pengar till ett genusprojekt och döm om vår förvåning när Skolverket godkände vår ansökan. Det ska bli spännande och intressant med detta. Inte helt fel med lite mer pengar i plånboken heller.

2 kommentarer:

Renee sa...

hej fina
jag kom på att jag har kalles belää på min mobil som en liten film, snutten från skolan! hihi
När vill du ha din kanel?
Kraam
R

catja sa...

Jag som tyckte våra -16 grader var kallt...

God Jul!!!