2009-12-09

En helt vanlig onsdag någonstans i Sverige...

Idag bär det iväg hemåt... Har haft mysiga dagar hos D i Halmstad men det känns ändå skönt att åka hem. Har haft lite långtråkigt på dagarna då han har pluggat. Igår var det i alla fall en riktigt bra dag. Kompis Helen som är hos sin pojkvän i Göteborg har långtråkigt även hon, så vi sammanstrålade i Varberg. Tog tåget till denna underbara kuststad och åt sushi, kikade i affärer och hann även att fika lite. Mycket trevligt. Köpte ett ursnyggt armband åt mig själv, f.ö typ det enda jag shoppat annat än julklappar. Ett svart läderarmband med stansad text som går två varm runt handleden. Snyggt! Har fotograferat en del, bilden är är från promenaden från D till stan. En kyrka av något slag med ett vackert träd utanför. Lägger in fler bilder i fotodagboken när jag kommer hem... Kändispotting: Cecilia Wennersten stod bakom disken i en liten presentbutik som vi besökte... ;-)

Har precis avslutat min artikel som ska vara inlämnad i morgon. Känns skönt.
Sen ska jag välja ut ett månadsmagasin som jag ska "re-designa". Har letat på varenda tidningskiosk men det finns ju så mååånga att välja på. Har köpt många dyra tidningar och bestämt mig för att DEN HÄR väljer jag. Men så ändrar jag mig... Suck... Just nu lutar det åt en fototidning, men jag hade gärna velat hitta någon rolig musiktidning. Hittade dock bara hiphop eller hårdrock vilket inte känns riktigt som rätt genre... Jakten går vidare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt med en D som man kan mysa med!

Maritta sa...

Vem är denna D då tro? Tell us all about him!!! He He He