2010-03-11

Alice in wonderland

Det blev ännu en 3D-bio i Stockholm. Alice i Underlandet. Jo den var jättebra. Men den magnifika upplevelsen med Avatar kunde liksom inte överglänsas. Johnny Depp var jättebra (som vanligt) och filmen var otroligt snyggt gjord. Men Avatar är ändå outstanding måste jag säga. Nu är jag supertagad och helt inne på 3D-film i alla fall. Superhäftigt verkligen!

Kom hem med tåget igår kväll vid 19. Det blev inte mycket shoppat alls så packningen var ovanligt lätt. Köpte en tunika, ett par leggings och så det som är på bild i fotodagboken som är superuppdaterad!

Idag tänkte jag mig en sovmorgon, men såklart vaknade jag klockan 7. Kuckelikuuuu liksom.
Slappade i soffan med en film, innan jag åkte iväg för ett pass BodyPump. Det var ett extrainsatt pass för sportlovslediga skolungdomar men marknadsföringen har verkligen brustit så det kom inga andra än fyra från föreningen. Vi körde ändå. Tacksam för det. Hade lite ont i vekryggen så jag var inte riktigt på hugget idag. Efter passet dusch hos A-L och sen åkte vi och lunchade på Pens innan vi åkte och uträttade lite till föreningen. Dagen avslutades med "planeringsmöte" på Finess ;-)

2 kommentarer:

Marion sa...

Tim Burtons filmer är verkligen speciella, men bra. Ska gå på Alice jag med, man kanske skulle testa 3D...

Sofia sa...

Jag håller med dig om att Avatar var superhäftig! Måste se Alice i underlandet också :)
Kram.