2010-03-19

Äntligen helg!

Fredag eftermiddag. Skulle gärna gå hem nu måste jag säga, men jag ska ut till en klass sista lektionen idag :-(
Ikväll ska jag till Ann-Katrin och dricka lite vin och surra med glada tjejer. Risken är att jag börjar gäspa vid 22 för jag är så nedrans trött på fredagar jämt. Beroende på hur mycket vin det blir ikväll så kanske jag skippar träningen i morgon f.m. Vill inte köra bil för tidigt.
Igår klippte jag mig hos en ny frisör. Jag blev jättenöjd. Det blir lite lite annorlunda än vad jag brukar ha, men på min egen inrådan.

Vi brukar lösa korsord här på jobbet. På fredagar är det alltid korsord i DN och ibland kommer någon facktidning e.dyl också. Någon börjar lösa och sedan tar någon annan vid. Idag blev jag lite förvånad när det i en tidning stod "Sångaren Paul Hewson". Hm. Hur många kan det svaret? Jag kan såklart. Det är Bono. Men det tror då inte jag att så många vet. Eller? Hade ni kunnat den frågan?

I morgon ska Gustav och Elin sova här. Vi ska ha skattjakt. Det innebär att jag gör en kart som de ska följa. Det kan vara t.ex "gå 5 steg framåt, vrid dig åt höger, gå 20 steg". Sedan "hoppa upp och ner 10 ggr" osv osv... Skatten är såklart godis eller nåt gott i alla fall. Jag tänkte överraska med en ny film också denna gång. Mysigt ska det bli!

1 kommentar:

Marion sa...

Jag trodde han hette Bono hihi