2010-03-29

Järnvägs...

Utgång i helgen. Tretton knuttar träffades först på China Thai i Ljusdal för lite mat. Inget fel på maten, även om det tog tid för vissa att få sin mat. Men sen ramlade det in lite yngre människor och då blev det ett jädra liv... När jag skulle på toa så stod en snorfull kille och pinkade i mörkret på toa. Jag klev artigt ut igen och väntade snällt på min tur. När jag kom in igen så visade det sig att han pinkat typ överallt... blä!

Sen kom en sliskig, asfull karl fram och tyckte att jag hade såå fin hårfärg och va fin jag var. Ville jag dansa? Nä knappast, inte på en restaurang! Han var allmänt otrevlig mot folk och vi blev ganska less. Så vi bröt upp och Tomas, Lasse, Anders och jag gick på Järnvägs. Där var det typ folktomt då vi kom. Men det blev massor av folk innan kvällen var slut. Mycket yngre, men jag höll igång och dansade rätt mycket och surrade med folk. En ganska rolig kväll ändå.
Hade dock totalmissat att det var sommartid, så innan jag och mina sovgäster kom isäng så var klockan halv fem. Gääääsp.

Igår var jag på spinning. Riktigt skönt att cykla ut lite energi! Funderar på att testa morgonspinning på onsdag morgon, då jag ändå är på möte i Ljusdal den dagen. Det är uppehåll i påsk med en del pass så det blir inte så mycket tränat denna vecka :-(

Inga kommentarer: