2010-03-26

Fullbokad helg

Jobbar idag efter tre dagars konferens i Gävle. Givande dagar. Fick dock så ont av att sitta så länge så på onsdag kväll så var jag tvungen att gå hem tidigt från middagen för att ligga på den mjuka sängen. Inte lätt när man inte har någon rumpa kvar. Pga problemen så fick jag också ont i vekryggen och jaa, det var inte kul alls kan jag säga.

I går morse hade jag bokat in mig på ett pass BodyPump på SATS i Gävle. Halv sex på morgonen raglade man in med rufsigt hår. Men åh vad det var värt det! Jag kände mig så jädra pigg efteråt. Hotellfrukost efter ett träningspass är inte helt fel det heller.

Letade med ljus och lykta efter ett par nya skor i Gävle, men näe... Hittar inga. Vet inte riktigt vad jag är ute efter mer än att det inte är stövlar. Helst några lite högre, typ kängor. Converse älskar jag, men de känns för kalla och så är de av tyg = inte kul i vårslasket. Får väl leta lite på nätet. Om någon har nåt tips på bra sida så jaa tack!

I helgen händer följande: ikväll kommer Lotta, Ingela och Ann-Louise över och vi ska testa stenugnsbakad pizza från Hemmavid. Det blir första gången jag äter pizza efter operationen, jag hoppas det ska gå bra.
I morgon är det träning, lunch på Finess och sen årsmöte med Gymmix.
På kvällen kommer Tomas och en kompis till honom hit, vi ska ut och äta med ltie mc-folk och sen ska vi nog på Järnvägs. Söndag är det nog vila och sen träning på kvällen.
Puh...

1 kommentar:

♥ Nina ♥ sa...

Hojta om du hittar skor! Är på jakt efter detsamma! men hittar faaan inga =(

Vi hade oxå tänkt testa steungsbakade pizzan i kväll .. men jag tror vi tar det en annan kväll. Lät spännande! Berätta gärna vad du tyckte.