2010-03-09

Stockholm

Några rader från Stockholm
Hysteriskt med folk på tåget ner, skidor, barn och väskor precis överallt. Bara väntade på att bagagehyllan ovanför våra huvuden skulle rasa. Dessutom var det fel på min stol, så den var i liggande läge hela resan. Lite jobbigt.

Kändisspottingen började direkt jag klev av tåget, för då kom fina Mikael Nyqvist halvspringande på perrongen.
Tyvärr inte för att möta mig då, men ändå. Jag är ganska säker på att han hade stor lust till en fika med mig en stund, men han hade tyvärr inte tid ;-)

Igår hade tyvärr mellanbarnet Ellie feber, så vi kunde inte åka in till stan som vi hade tänkt. Vi åkte en sväng till Nacka forum men det enda jag shoppade var småsaker.
Igår kväll åkte Mimmi och jag till Heron City och tittade på Avatar 3D. Vilken otrolig upplevelse! Det tog en stund att vänja sig vid att se 3D men sedan var det bara häftigt. En film som alla borde se. För effekterna om inte annat. Den var jättebra.

Idag åker jag ensam in till stan, ska fika med Filip förhoppningsvis, och så ska jag väl kika i lite affärer. Ska köpa ett par jeansleggings har jag bestämt, provade igår men kunde inte bestämma mig riktigt. Ikväll blir det ev. bio igen, denna gång Alice i underlandet, såklart i 3D. Jag säger bara; Johnny Depp; MUMS!

1 kommentar:

Marion sa...

Åh, Micke Nyqvist! ;-)
Han verkar både sympatisk och ödmjuk. Förutom snygg förståss!