2010-03-05

Fredag

Jag bloggar alldeles för sällan. Men jag har liksom inget att skriva.
Veckan har förflutit lugnt. Pelletsleverans i tisdags vilket innebär STÄDNING med stort S. Jag är väldigt slarvig vad gäller att städa källaren. Usch. Missade pga städningen träningen i tisdags. Konstigt nog så kände jag nåt "tvång" att ta igen det, så jag åkte på BodyPump igår istället. Tränar annars aldrig på torsdagar för det är lite sent tycker jag, kl 20-21. Skönt att ha varit dit i alla fall. Åker ju till Sthlm några dagar på sportlovet så då missar jag lite träning.

Jag vill såååå gärna se Avatar och/eller Alice i underlandet i 3D när jag nu har chansen i Stockholm! Jag bara måste övertala Mimmi att gå...

Ikväll har jag, Gustav och Uffe varit på Småstadsliv 3. Den var bra. Måste nog smälta den och se om den ett par gånger för att se godbitarna dock.

Sen kan jag bara konstatera att det är skit på tv även i kväll. Det får bli en film!

Inga kommentarer: