2010-03-22

Skattjakt

I lördags sov Gustav och Elin här. Myyyyys!
På lördag kväll kom kompisarna Tilde och Pontus över och vi hade skattjakt. Skattjakten innebär att de ska följa instruktioner och utföra lite olika "upptåg". Väldigt roligt tycker både jag och ungarna. Skatten var denna gång godis, lite sudd, pennvässare och block. Samt filmvisning. Vi tittade på Upp.

Igår åkte vi till LillBabs café för att äta lunch. Men där var det - som vanligt - slut på det mesta. Det brukar finnas plättar till barnen. Slut.
Hälften av alla mackor var slut också. Jag beställde hårdmacka med ägg. VI fick i oss nåt till slut i alla fall. Vet inte vad det var men Gustav var så anti. Sådär trulig liksom. Tråkigt. Sen att det var massor av folk och dålig service gjorde ju inte saken bättre precis.

Idag har jag och Kristina haft KickOff för vårt genusprojekt i Färila. En riktigt lång dag. Men bra blev det!

I morgon åker jag till Gävle i några dagar på konferens. Lyxigt nog så ska vi bo på hotell. Har bokat in mig på ett BodyPumppass på torsdag morgon, men har inte fått bekräftelse efter att ha ändrat tid... hm...

Inga kommentarer: